Курсът е много интензивен. По-малка група сме, преподавателите постоянно работят с теб, свиква се с английската реч.”  

Елизабет Ангарева

“Курсовете „Тандем“ са различни за мен поради следните причини:

1.    профисионализмът на преподавателите, което се състои в качеството им да вникнат във всеки един курсист, да усетят нивото му и да балансират спрямо нивото на всички курсисти (взискателност)

2.     уникалността на курса – идва от native speaker, което прави ученето приятно и те потапя в средата на говоримия език. От естественият носител на езика идва и по-бързото му усвояване и трениране на акцента.

Тези неща липсват в другите курсове и смятам, че „Тандем“ няма конкуренция!” 

Денислав Иванов

„Досега много пъти съм ходил на най-различни курсове с групи и индивидуални. Разликата с този курс е, че тук има реалната възможност да разговаряш с чужденец и реално упражняваш езика. Другата част е силно запожена на граматика, без която не може. Силно съм впечатлен от курса, дори замислям, ако има да запиша и следващо ниво.“   

Красимир Киров

„До сега само веднъж съм изучавал чужд език организирано и курса тип „Тандем“ е втория. Разликата е огромна, защото наличието на двама коренно различни ментори дава по-добра перспектива, а именно:

 1. Филологът пречупва информацията, която трябва да се сведе до знанието на курсистите, през призмата на човек водил не само един курс и напипал  най-работещата от негова гледна точка технология на преподаване, но това е задължително.

2. Вторият водещ, освен че тренира преподадения от колегата му материал, дава съвсем различен изглед за езика, който може да се придобие само на място в естествената среда на езика.

3. Комбинирани упражнения между двамата създава по-голям интерес в групата и нормално повишава, концентрацията на обучаващите се, което според мен ще спомогне и за по-голямо количество поета информация.“ 

Иво Драганов

„Харесва ми това, че:

1. са двама преподаватели като единият  е американец , а другият  –  българин – за да ти обяснява по-добре граматиката.

2. два пъти в седмицата – единият  ден  е за граматиката , а другият – по-разтоварващо, смятам, че  само с говорене е много добре.

3. малка група – всеки има възможност да си задава въпроси и да не се забавя обучението.

4. домашните също вършат добра работа, иначе доста често  се получава само ходене на курс от единия път в следващия и това е цялата подготовка ( пак си зависи и до човека)“

Атанас Топалов